dinsdag 21 september 2010

TUESDAY 21/09

Mensen ik wordt toch tamelijk gek van al dat huiswerk. Wie vindt het nou niet heerlijk dat we van 8:30 tot 17:00 op school zitten en dat we ongeveer meer dan de helft daarvan kunnen spenderen aan tussenuren. Oh ja, de tussenuren. Heel fijn denk je dan, lekker naar de stad! Wijntje doen met de klas en nieuwe mensen leren kennen die NIET in ons projectgroepje zitten! Keep on dreaming Gees. De wijntjes worden vervangen door agenda's en notules en we kunnen weer aan de slag. Denk je dan na school klaar te zijn? Ho maar. We gaan gerust nog even thuis door tot 10 uur zodat we bek af ons bedje in kunnen duiken en morgen ons huiswerk netjes afhebben. Hiephoi. Dus verzin nou eens voor mij een leuke oplossing -buiten mijn projectgroepje om- voor een beetje socializing. Niet dat ik slecht ben in socializing, integendeel. Ik heb er gewoon geen tijd meer voor! Help!

1 opmerking:

  1. oohhh gees dit is zo herkenbaar!! ik mis de chille tussenuren op het ostrea!

    BeantwoordenVerwijderen