zondag 26 september 2010

SUNDAY 26/9 NEW BUY !

Yay! Vandaag lekker een winkelrondje gedaan met Linda! (Vero Moda, H&M, Etos, Only, Hema, V&D prijzencircus en we eindigden met een meloensmoothie, bosbesmuffin en een choco-espresso in de La Place, heerlijk!) Helaas werken mijn hersens weer op halve toeren en ik had wel mijn camera meegenomen vandaag, maar niet mijn memorystick. Goed bezig. Deze dag gaan we gewoon lekker een keer over doen - en dan mét memorystick. en dan niet mijn camera vergeten (:(:(: XXXX
trui: h&m
mutsen: only
oogschaduw: catrice
foundation: catrice
blendbrush: hema
make-up base: hema
surprise surprise, dit cadeautje kreeg ik tijdens het werken op het fashionevent, wat o' wat zit erin?

1 opmerking:

  1. hahaha ik dacht daar komt het hoor een big suprise. Zijn het 2 parfummonstertjes hihih.
    Maaar je oogschaduw staat echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen