dinsdag 7 september 2010

Introductionweek PI7, Day 1.

Ik heb echt een ongelofelijke leuke introductiweek gehad, ookal was het wel heel erg anders dan we hadden verwacht. De meeste mensen van onze school gingen met z'n allen naar een groot kampeerterrein, wij niet. Omdat er bij ons heel veel internationale studenten in de klas zitten hebben wij meer gezien van de rest van nederland dan van Breda;)  Maar ondanks dat het programma misschien kinda boring was heb ik me heel erg vermaakt, de mensen maakten het gewoon goed! Ik heb echt geluk met de mensen die ik in mijn klas heb, en ontmoet heb op de intro. <3

Dag 1:
Van 13:00u tot 17:00u naar school geweest, geknutseld en presentaties over onzelf en de anderen gedaan om elkaar te leren kennen. Daarna was het tijd voor een BBQ in cafĂ© de speeltuin. Toen we ons realiseerden dat we zelf een leuker feestje konden bouwen zijn we naar het appartementje gegaan ( waar ik sliep bij drie duitse meisjes waarvan het huisje was, samen met nog wat andere mensen.) en hebben we daar een pre-going-out-party gehouden :) Daarna dus wezen stappen - wat al om half 10 begon- kroegentocht gedaan met allemaal leuke mensen van de opleiding en om half twee lag ik halfdood in bed :)

foto's volgen nog !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten