zondag 19 september 2010

TONIGHT: FILM BY THE SEA.

 10 september is Film by the Sea in Vlissingen weer begonnen! De film "The American" deed de kick-off en nu is het alweer bijna afgelopen. Het belangrijkste onderdeel van FBTS is het competitieprogramma "Film&Literatuur". Met dit officiële competitieprogramma onderscheidt Film by the Sea zich van andere filmfestivals in Nederland en Europa. Elke editie van het festival heeft een wisselende jury bestaande uit de grote namen uit de Nederlandstalige film- en boekenwereld. Deze jury kent de Film by the Sea Award toe aan de beste nieuwe boekverfilming, nationaal of internationaal. Dit jaar bestaat de jury uit Johanna ter Steege, Rosita Steenbeek, Franca Treur, Marjan Berk, Mark de Cloe, Kees van Kooten en vaste juryvoorzitter Rinus Ferdinandusse.
Naast de vele filmpremières vinden ook muziekevenementen plaats zoals het openingsgala en het slotfeest. Waar ik dus nu op DIT moment achter kom. Als ik had geweten dat er een slotfeest was geweest gister, was ik er zeker bij geweest. Weer een rede om alle actuele evenementen beter de gaan volgen Gees. REMEMBER.
Goed, al sluit ik dit prachtige evenement waar ik enkel de tweede dag ben geweest omdat ik heel de week in Breda doorbracht, niet af door deel te nemen aan het slotfeest, ik ga toch mooi wel naar de film vanavond. Naar "The American". Juist, de film die ook de kick-off deed.
Maar nu even iets belangrijkers .. WAT MOET IK AAN?! Hoe moet ik beslissen wat ik aan moet als ik eerst nog Skype op mijn computer zien te krijgen, uit moet vinden hoe dat werkt omdat ik om 7 PM een Skypemeeting heb met mijn projectgroup én eten én Glee,Gossip Girl en Hellcats kijken op de computer huuuuh dat wordt stressen! Ik zal morgen foto's posten van vanavond ! xxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten