zondag 26 september 2010

SUNDAY 26/9 MAKE-UP

Ik heb echt mijn nieuwe favoriete oogschaduw gevonden! Ik heb hem vanmiddag gekocht, gewoon van Catrice. I LOVE IT. Ik hou sowieso van make-up, het is eigenlijk gewoon een soortje van kunst. Het kan je maken of breken. Daarom vind ik het denk ik ook zo leuk, het blijft altijd een uitdaging. Ik zal jullie even een rondleiding door mijn make-up box geven (:
bovenstaande foto's zijn dus die nieuwe oogschaduw van Catrice, 009 chocolate temptation.
favoriete make-up merk: MAC!
ample pink lipgloss
melba matte powder blush
foundation NW25
medium plus mineralize skin finish
kwast 187
hema blush kwast
etos natural eyebrow kit 001
h&m eyeshadow 'into the nights'
concealer by h&m
hema blendbrush
bourjois liquid eyeliner
hema make-up base
dior bronze 'sun couture palette'
catrice perfect resist 020
volume million lashes l'oréal paris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten