dinsdag 14 september 2010

TUESDAY 14/9


Gisteravond nog tot 1 uur aan mijn huiswerk gezeten! Maar wow, het is zó leuk! Dan heb ik het er wel voor over weet je, als het leuk is. Ik doe tenminste geen onzinnige dingen als levensbeschouwing, ckv, geschiedenis..blegh! Ookal moet ik toegeven dat ik geschiedenis best wel leuk vond..
Dus Geesje had vrolijk haar wekker gezet om zes uur om de rest af te maken. En nee niet zomaar een wekker, dat moet ik er wel even bij vermelden. Het is namelijk een wekker die alleen maar ophoudt als je een code hebt ontcijfert. Maar ik ben dus vanochtend om 6 uur toen dat ding afging blijkbaar zo geniaal geweest om in mijn slaap die code te ontcijferen en gewoon tot half negen door te slapen. Helaas komt zulke genialiteit niet zo ten goede als je optijd de trein wil halen( die gaat dus om9:22. Denk nog even aan douchen, makeuppen, drie keer van outfit verwisselen, smoothie maken&eten).. Nee, dat werkt niet bevorderlijk. Nevertheless heb ik toch een hele leuke - maar vermoeiende - dag gehad op school :) het was wel erg regenachtig helaas! de herfst is bijna weer begonnen! En ik moet toegeven dat ik dat niet zo heel erg vind, het is mijn favoriete fashionseason!
En nu ga ik een heerlijk bad nemen, mijn nagels vijlen, lakken en nog eens lakken met chanel, een gezichtsmasker nemen en honderdduuzend bruisballen in mijn bad gooien. Need to relax! xxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten