zondag 15 augustus 2010

4th & Last day Milano | Bruxelles | Antwerpen

De laatste dag hebben we niet zo heel erg veel meer gedaan, vooral koffers inpakken (en aanstampen, want mijn koffer was 6 kilo aan nieuwe kleren zwaarder!!)

Hadden we toch bijna de vlucht nog gemist omdat we bij de verkeerde terminal zaten - goedzo geesje - maar gelukkig was het een heus klassiek geval van haasthaasthaastrennenrennerennen HO. het vliegtuig heeft twee uur vertraging.

Normaalgesproken zou ik dat al niet erg hebben gevonden (shoppen, starbucks.. duhh) maar nu was ik er zelfs ongelofelijk dankbaar voor echt, als er een god bestaat; DANKJEWEL. Ik moest er niet aan denken nóg een dag vol stress in dat regenachtige milaan door te brengen. het was namelijk intussen écht gaan regenen. niet zomaar een beetje regen, nee echt alsof de niagra falls in een gigantisch zwembad waren gegoten en dat boven milaan werd gedropt. dat soort regen.


wachten op mama, vervelen in de badkamer, cappuccino in de lobby.









Sushi in Antwerpen! Ik ben niet weg te slaan bij Zaowang ♥ http://www.zaowang.be/












xxxxxx,

1 opmerking: