zaterdag 14 augustus 2010

1st day Milano: Centro | Giardini Pubblici

Hmm, het begon al goed die eerste dag. Het opstaan viel natuurlijk niet mee om half 4 snachts maar dat was nog wel te doen. De hel begon pas toen ik in de auto zat.. ik had me er zó op verheugd: heeerlijk anderhalf uur in de auto iPod luisteren, ik kan daar echt van genieten. IS DAT DING VASTGELOPEN!!!!!! Ik had hem namelijk nog even snel aan de computer gelegd om op te laden zodat hij niet op zou zijn in het vliegtuig. Helaas hadden we haast en trok ik hem te snel uit de computer en was ie nog aan het synchroniseren :'( ..

Maar gelukkig maakte de Starbucks mijn leed om 7.00u goed. Lekker ontbijten met een Frappuccino Caramel Cream & een yoghurt met muesli.. (of moet ik zeggen muesli met yoghurt?!)






Toen we eindelijk (ongeveer anderhalf uur rondjes lopen door labyrinth milaan)ons hotel hadden gevonden (dat in principe op 5min. loopafstand van onze halte was), gingen we lekker met de metro naar het domplein om de tourist uit te hangen.




 
Én uiteraard naar La Rinascente, hét warenhuis met 8 verdiepingen! De 8e verdieping, oftewel het dak, bestond uit een mozarella bar, een cocktail bar en een champagne bar. De eerste dag zijn we lekker naar de cocktailbar geweest (:

het was daar overigens in La Rinascente ten strengste verboden foto's te maken.. dus dat moest ik toch echt nog even stiekem doen;)








Daarna belandde we in de 'gouden vierhoek' van Milaan. Waarom ze het geen 'vierkant' noemen is me nog steeds een raadsel, maar 'gouden' hoef je voor mij niet uit te leggen!




















En toen was de eerste dag al weer voorbij en kon ik mijn ongelofelijk zere voetjes op bed leggen om de dag daarna weer 1000000000 km te lopen.



xxxxxxxxxxxxx,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten